:: LinkinPark Full Video Clips 4 Download ::

یکی از دوستان از من خواسته بود که من لینک ویدئو کلیپهای برگزیده LinkinPark رو واسه دانلود بزارم چون به نظر من همه آهنگهای LinkinPark قشنگه واسه همین همه ویدئو کلیپهاش رو واسه دانلود گذاشتم برای دانلود اینجا کلیک کنید و لذت ببرید .!!

سایت LinkinPark.com بخشی مربوط به Live 8 طراحی کرده (Live 8 Section) که در این قسمت شما میتوانید LinkinPark in Live8 رو به صورت آزاد یا مجانی تماشا کنید .

و اما یه خبر جالب : آلبوم Fort Minor مایک قرار هست در Lowlands Festival in Netherland در تاریخ 19-21 August اجرا شه که جالب خواهد بود .

همونطور که در پست قبلی خوندید من یه لینک واسه دانلود LP in Live 8 گذاشته بودم که فکر نمیکنم زیاد با کیفیت باشه چون خودم دیدم پسوندش .asf هست که مربوط به فایلهایی هست که از اینترنت Capture گرفته میشه واسه همین یه لینک توپ واسه دانلود این کنسرت به صورت دو پسوند mpg , wmv هستش از ایجا دانلود کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد