:: Linkin Frontman Goes Solo ::

همونطور که در پستهای قبلی من خوندید مجله RollingStone مقاله ای تحت عنوان Chester's New SoloAlbum داد که اون متن رو دوباره بصورت ویرایش شده برای کسانی که موفق به خوندنش نشدن چاپ کرد:
With Linkin Park in the early stages of writing the follow-up to 2003's blockbuster Meteora, frontman Chester Bennington is readying his solo debut. "We took Nineties rock, mixed it with Eighties pop like Depeche Mode, the Cure and Bauhaus and smashed them together," says Bennington. "It's f***in' driving beats and walls of guitars."
Songs like "Morning After" and "Walking in Circles" are in the can, and Bennington is especially psyched about a new song, which a friend says "sounds like T. Rex." Linkin Park hope to preview new material on the road next summer. Meteora sold more than 10 million copies worldwide, and the band's most recent release, last December's mash-up album with rapper Jay-Z, Collision Course, debuted at the top of the chart.

و اما بالاخره انتظار بسر رسید و Fort Minor at Pukkelpop Festival دیشب اجرا شد٬ که شما میتونید این کنسرت رو از اینجا دانلود کنید که حجم فایلش 80 MB میباشد. Audio این کنسرت هم هست که اگه کسی بخواد به من ایمیل بزنه تا من لینک دانلودش رو بدم!
نظرات 4 + ارسال نظر
حمید ج شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ

ادمین سایت شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.irangroups.tk

سلام . بلاگ خوب و مفیدی دارید بهتون تبریک میگم . آدرس سایت خودم رو بالا گذاشتم . این سایت از تعدادی فروم یا همون انجمن گفتگو تشکیل شده . شما میتونید بسته به علاقه شخصی تو هر کدوم ازانجمنها فعالیت نمایید. شما همچنین میتوانید درانجمن مخصوص وبلاگ نویسان این سایت بلاگ خود یا دیگران رو معرفی نمایید تا بقیه کاربران هم با بلاگ شما آشنا بشن . منتظرتون هستیم....... .

روزبه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://fromtheinside.co.sr

salam kash link dl fm ro nemizashti ye kam khaz bazar rah oftade albate bebakshid

حمید جون دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام.
اول بابت اشتباهی که بالا رخ داد عذرخواهی می کنم.
حالا نمی گی که من ۸۰ مگ فایل رو چطوری دانلود کنم؟
مرسی.
موفق باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد