پایان کار وبلاگ من!

سلام دوستان خوب من متاسفانه به دلیل اقدام به نظر من مسخره بلاگ اسکای این وبلاگ تعطیل شد! البته خدا رو چه دیدید؟ شاید نشستم دوباره طراحی کردم اما خدائیش زور داشت کلی زحمت واسه قالب وبلاگم کشیدم اما...! تازه واسه FortMinor هم قالب طراحی کردم اما با این کار بلاگ اسکای دیگه حسش پرید. به هر حال از همه که منو پشتیبانی کردند ممنونم و بای.

نظرات 2 + ارسال نظر
Rouzbeh Bennington دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ http://fromtheinside.co.sr

salam agha amir.chetori?ghati kardi ha hala ye ghaleb dorost kon dige in hame ghahr kardan nadare foghesh ine biya to blogfa dige.:D BYE

مدیر سایت جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.blogsky.com

با سلام:

از طرف گروه بلاگ اسکای به خاطر وقفه در ادامه کارتون عذرخواهی میکنیم و از شما تقاضا داریم که مثل گذشته به کارتون ادامه بدید. حیف که بلاگ پر محتوایی مثل این به خاطر قالب وبلاگ از ادامه کار دست بکشه.

با تشکر فراوان،

مدیریت سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد