:: World premiere of Home Sweet Home ::

Remake Video آهنگ 'Home Sweet Home' کار مشترک Motley Crue and Chester که قبلا بصورت کنسرت بود الان در سایت AOL بصورت کلیپ گذاشته شده که میتونید از اینجا تماشا کنید(واقعا زیباست!!!)٬ متاسفانه لینک برای دانلود فعلا نیست!.

خبر بعدی در مورد گزارش اختصاصی با Cheapshot هست برای دیدن اینجا رو کلیک کنید.(منبع خبر: FortMinor Russia)

و اما بالاخره پنجمین لایه از Fort Minor Player باز شد٬ خدمت اون دسته از عزیزانی که متوجه نشدن عرض کنم که FortMinor Player علاوه بر پخش آهنگهای مایک بصورت یک Studio نیز عمل میکنه که شما میتونید به عنوان مثال بخشی از آهنگ رو حذف یا اضافه کنید.(Check It Out!)
همچنین قسمت اخبار سایت رسمی Fort Minor اعلام کرده که دو موزیک ویدئو برای آهنگهای 'Remember The Name' and 'Petrified' در نظر گرفته شده! /,,

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ب.ظ http://arasoft.mihanblog.com

سلام
از نظرت متشکرم. راستی من لینکت رو تو وبلاگم گذاشتم اگر لوگو داری میتونی بدی برات بزارم.
موفق پیروز

مهیار پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ http://gamebond.blogsky.com

سلام دوست من.. امیدوارم موفق باشی .. میتونی بگی که
چستر هنوز هم معتاد هست یا نه .. یا ترک کرده ؟

مهیار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ق.ظ http://gamebond.blogsky.com

سلام دوست من.
امیدوارم موفق باشی. پاسخ شما رو دادم.
در ضمن من معنی یکی از اشعار لینکین پارک رو میخواستم
اسم اون هم. دسامبر من هست.
امیدوارم که من رو در جریان بزاری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد