:: Video Downloads ::

سلام٬ فکر کنم از پست قبلیم دلیل دیر به دیر آپدیت کردنم رو فهمیدید! منم تصمیم دارم از این به بعد فقط لینک دانلود بزارم و اگرم خبر مهمی نظرم رو جلب کرد حتما بهش اشاره میکنم٬ برای شروع دوباره چند تا لینک میزارم واسه دانلود:

Home Sweet Home - Motley Crue f. Chester BenningtonVideo 31.5 mb | MP3 3.5 mb
Let Down - Chester Bennington f. Amir DerakhVideo 14.5 mb | MP3 3.4 mb
Reading Festival - In The End: Video 21 mb
VMA Fashion Attack - Chester Bennington: Video 3.5 mb

توضیحات: لینک اول مربوط به کنسرت MotleyCure که چستر بصورت مهمان خونده٬ لینک دوم SoloAlbum چستر هست که قبلا بهش اشاره کرده بودم و اما بعدی آهنگ InTheEnd در سری کنسرتهای FM تو ReadingFestival هست. لینک آخر هم مصاحبه با چستر در VMA Awards هست که اونم قبلا اشاره کوتاهی کرده بودم.

:: !!Thanks For Your Supporting ::

بخاطر پشتیبانی فراوان شما من دیر به دیر آپدیت میکنم٬ جالبه که آمار گیر وبلاگ تو ۲ ماه اخیر ۳۰۳۴ نفر بازدید کننده نشون میده اما از نظر خبری نیست٬ خیلی ها میان دانلود میکنن و یا اخبار رو میخونن اما کجاست معرفت؟ که یه کامنت بدن شاید به همین دلیله که ما ایرانی ها همیشه در جا میزنین و از همه عقبیم! چون قدر نشناسیم! اما من باید از چند عزیز که همیشه منو پشتیبانی میکردند تشکر بکنم اگرم تا الآن هر چی هست بخاطر اونهاست!.