:: Video Downloads ::

امروز حوصله نوشتن خبر نداشتم واسه همین فقط لینک واسه دانلود گذاشتم که فکر میکنم اینطوری بهتر باشه:

FortMinor CD sampler: 1.Intro 2.Remember the Name 3.Dolla 4.Get It 5.Petrified Download all in this Link : (wma format, zip) at: MegaUploadRapidShareTurboUpload. (wait for a 30 seconds, you can use download-accelerators and you can resume broken downloads).

Behind the scence footage of HomeSweetHome: Flash file WatchIt! or download from RapidShare | MegaUpload.

توضیحات: لینکهای اولی مربوط به Mike's SoloAlbum هست که در سه تا Host آپلود شده که هر کدوم رو مایل بودید کلیک کنید; و اما لینک آخر مربوط به پشت صحنه از کلیپ HomeSweetHome هست که Chester در این کلیپ بصورت مهمان شرکت کرده!

اینم یکسری عکس از TheRisingTied CD Sampler:
            http://linkin-park.blogsky.com http://linkin-park.blogsky.com http://linkin-park.blogsky.com http://linkin-park.blogsky.com

:: !Vote for Petrified ::


Fort Minor به جمع لیست آرتیست های Yahoo Music پیوسته که شما میتونید هم اکنون موزیک ویدئو 'Petrified' رو تماشا کنید.

طبق خبری از سایت PR Newswire مبنی بر اینکه FM در یک بازی جدید با موزیک 'There They Go' انتخاب شده! که شرکت سازنده این بازی Atari میباشد.

به موزیک ویدئو 'Petrified' رای دهید! Petrified هم اکنون در Fuse's Oven Fresh کاندید شده٬ برای رای دادن اینجا رو کلیک کنید.

RWD Magazine مقاله ای در مورد Jay-Z and Mike که در مورد Fort Minor's "The Rising Tied" صحبت میکنند تهیه کرده; یک خبر جالب در مورد Jay-Z که قراره باشگاه فوتبال Arsenal رو بخره(خدا زیاد کنه!).

Mike هفته پیش در Hitz FM مصاحبه ای انجام داده که برای دانلود و گوش دادن به اینجا مراجعه کنید.